facebook
Dobré odpoledne, je pondělí 18.2.2019 a svátek slaví Patrik

Cvičení pro těhotné

Připravili jsme pro vás série cviků, které můžete cvičit doma, kdykoliv si najdete chvilku času. Série jsou sestaveny z jednoduchých, ale účinných cviků, zaměřených na posilování a protahování svalových skupin, které jsou s rostoucím bříškem nadměrně namáhané a zatěžované.
Cvičení nemusí obsahovat vždy všechny cviky, vybírejte podle aktuálního stavu a nálady. Ideálně je zakončete závěrečným protažením. Snažte se provádět cviky SPRÁVNĚ. Cvičte nejlépe každý den.
Nezapomeňte - nepřepínejte se, cvičte s pozitivním vědomím a uvidíte, že se úleva dostaví. Čím dříve se do cvičení pustíte, tím snazší to pro vás bude. Udělejte ze cvičení pravidelnou součást vašeho dne a časem se na něj budete přímo těšit. Spokojená maminka = spokojené miminko.



Cvičení pánevního dna během těhotenství

Cvičení pánevního dna během těhotenství

Cvičení je v těhotenství pro každou ženu velmi prospěšné. Pro spoustu z nás je pohyb přirozenou součástí života a bez něj bychom si to neuměly představit.  Důležité je však vědět, jaký druh sportu je pro období očekávání nejvhodnější...

Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi. Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu...

Protažení dolních končetin, beder a hýždí

Posaďte se na zem, nohy natáhněte, roznožte co nejdál od sebe. Hýždě musí být pevně přitisknuté k podložce, páteř vzpřímená, bříško zatažené, ramena stlačená a lopatky stažené k sobě a dolů.

Protažení dolních končetin a beder

Lehněte si na záda, pokrčte obě nohy. Ramena, bedra i hýždě tiskněte k podložce, bradu zasuňte do jamky mezi klíčními kostmi. Zvedněte pravou nohu, dopněte a přitáhněte k hrudníku.

Procvičení chodidel

Sedněte si s pokrčenými koleny, chodidla přiložte k sobě. Dejte pozor na rovná záda. Přiložte ruce k prstům na nohou a mírně tlačte prsty nohou směrem od chodidel, k tělu. Vydržte 6 - 8 dob, volně přitom dýchejte.

Počet:

zalozka