facebook
Dobré ráno, je pátek 15.11.2019 a svátek slaví Leopold

Protažení dolních končetin a beder

Lehněte si na záda, pokrčte obě nohy. Ramena, bedra i hýždě tiskněte k podložce, bradu zasuňte do jamky mezi klíčními kostmi. Zvedněte pravou nohu, dopněte a přitáhněte k hrudníku. Pokud si na nohu nedosáhnete, pomožte si ručníkem. Ručník protáhněte pod chodidlem, uchopte oběma rukama a nohu si ručníkem přitáhněte. Provádějte malé kmity, pravidelně dýchejte. Vydržte na 8 dob. Nohy vystřídejte.
Při rostoucím bříšku nebo menší pohyblivosti v kyčli lze protahovat i mírně pokrčenou nohu.
Chybně - předsunutá brada, oddálená ramena od země, prohnutá bedra.





Fotogalerie



Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi. Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu...

Protažení dolních končetin, beder a hýždí

Posaďte se na zem, nohy natáhněte, roznožte co nejdál od sebe. Hýždě musí být pevně přitisknuté k podložce, páteř vzpřímená, bříško zatažené, ramena stlačená a lopatky stažené k sobě a dolů.

Procvičení chodidel

Sedněte si s pokrčenými koleny, chodidla přiložte k sobě. Dejte pozor na rovná záda. Přiložte ruce k prstům na nohou a mírně tlačte prsty nohou směrem od chodidel, k tělu. Vydržte 6 - 8 dob, volně přitom dýchejte.

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka