facebook
Dobré ráno, je pátek 15.11.2019 a svátek slaví Leopold

Protažení dolních končetin, beder a hýždí

Posaďte se na zem, nohy natáhněte, roznožte co nejdál od sebe. Hýždě musí být pevně přitisknuté k podložce, páteř vzpřímená, bříško zatažené, ramena stlačená a lopatky stažené k sobě a dolů. Hlavu držte rovně, bradu zasunutou k tělu. Nádech.
S výdechem vytočte trup v pase a předkloňte se k levé noze, snažte se uchopit palec (prsty) na noze, noha by měla být dopnutá. Obě ramena mějte ve stejné vzdálenosti od podlahy. Vydržte v pozici 20 - 30 sekund, nezapomeňte volně dýchat. S nádechem se vraťte do výchozí pozice. Opakujte totéž na pravou stranu. Nohu můžete mít trochu pokrčenou, ale nesmíte zvedat hýždě a nohu vytáčet.
Chybně - jedna polovina hýždě je vzdálená od země, pánev se vytočí, ramena nejsou ve stejné výšce.





Fotogalerie



Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi. Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu...

Protažení dolních končetin a beder

Lehněte si na záda, pokrčte obě nohy. Ramena, bedra i hýždě tiskněte k podložce, bradu zasuňte do jamky mezi klíčními kostmi. Zvedněte pravou nohu, dopněte a přitáhněte k hrudníku.

Procvičení chodidel

Sedněte si s pokrčenými koleny, chodidla přiložte k sobě. Dejte pozor na rovná záda. Přiložte ruce k prstům na nohou a mírně tlačte prsty nohou směrem od chodidel, k tělu. Vydržte 6 - 8 dob, volně přitom dýchejte.

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka