facebook
Dobré ráno, je sobota 18.9.2021 a svátek slaví Kryštof

Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi.

Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu, dlaně položte na zem (v případě potřeby můžete nohy mírně pokrčit). Hlavu nechte volně svěšenou.

Nepřenášejte váhu, chodidla mějte stále celá položená na zemi. Kotníky, kolena a kyčle tak budete mít v rovině nad sebou. Tělo úplně uvolněte, vyvěste ruce, které se o zem opírají jen kvůli rovnováze.

Volně dýchejte, vydržte v pozici asi 20 vteřin. Potom se velmi pomalu napřimujte, srovnejte záda, ramena, jako poslední narovnejte hlavu.





Fotogalerie



2. cvik posilování paží a prsních svalů

Přejděte do pozice vzpor klečmo, tj. klekněte si na kolena vzdálená od sebe na šířku vaší pánve, opřete se o dlaně na úrovni ramen, ruce mějte od sebe na šíři ramen.

1. cvik posilování paží a prsních svalů

Posaďte se do tureckého sedu, rozpažte ruce ve výši ramen a pokrčte v loktech, dlaně směřují k hlavě, prsty natažené. Ramena stlačte dolů, hlavu mějte rovně, vytaženou z ramen. Zatažené bříško.

Těhotenství a pohyb

Těhotenství není nemoc, je to jiný stav, kterému se váš organismus přizpůsobuje. Když budete naslouchat svému tělu, na mnoho otázek si dokážete odpovědět sama. Zrození nového života by mělo být provázeno radostí a harmonií.

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka