facebook
Dobré ráno, je pátek 22.2.2019 a svátek slaví Svatopluk

Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi.

Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu, dlaně položte na zem (v případě potřeby můžete nohy mírně pokrčit). Hlavu nechte volně svěšenou.

Nepřenášejte váhu, chodidla mějte stále celá položená na zemi. Kotníky, kolena a kyčle tak budete mít v rovině nad sebou. Tělo úplně uvolněte, vyvěste ruce, které se o zem opírají jen kvůli rovnováze.

Volně dýchejte, vydržte v pozici asi 20 vteřin. Potom se velmi pomalu napřimujte, srovnejte záda, ramena, jako poslední narovnejte hlavu.





Fotogalerie



Cvičení pánevního dna během těhotenství Cvičení pánevního dna během těhotenství

Cvičení je v těhotenství pro každou ženu velmi prospěšné. Pro spoustu z nás je pohyb přirozenou součástí života a bez něj bychom si to neuměly představit.  Důležité je však vědět, jaký druh sportu je pro období očekávání nejvhodnější...

Protažení dolních končetin, beder a hýždí

Posaďte se na zem, nohy natáhněte, roznožte co nejdál od sebe. Hýždě musí být pevně přitisknuté k podložce, páteř vzpřímená, bříško zatažené, ramena stlačená a lopatky stažené k sobě a dolů.

Protažení dolních končetin a beder

Lehněte si na záda, pokrčte obě nohy. Ramena, bedra i hýždě tiskněte k podložce, bradu zasuňte do jamky mezi klíčními kostmi. Zvedněte pravou nohu, dopněte a přitáhněte k hrudníku.

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka