facebook
Dobré ráno, je úterý 17.9.2019 a svátek slaví Naděžda

Cvik na idealní zakončení cvičební lekce

Postavte se vzpřímeně, stoj rozkročný, nohy od sebe na šířku pánve. Předkloňte hlavu, bradu do jamky mezi klíčními kostmi.

Pomalu, obratel po obratli, přejděte do hlubokého předklonu, dlaně položte na zem (v případě potřeby můžete nohy mírně pokrčit). Hlavu nechte volně svěšenou.

Nepřenášejte váhu, chodidla mějte stále celá položená na zemi. Kotníky, kolena a kyčle tak budete mít v rovině nad sebou. Tělo úplně uvolněte, vyvěste ruce, které se o zem opírají jen kvůli rovnováze.

Volně dýchejte, vydržte v pozici asi 20 vteřin. Potom se velmi pomalu napřimujte, srovnejte záda, ramena, jako poslední narovnejte hlavu.





Fotogalerie



Těhotenství a pohyb

Těhotenství není nemoc, je to jiný stav, kterému se váš organismus přizpůsobuje. Když budete naslouchat svému tělu, na mnoho otázek si dokážete odpovědět sama. Zrození nového života by mělo být provázeno radostí a harmonií.

Posilování pánevního dna a hýždí

Nácvik aktivování pánevního dna
Posaďte se na židli nebo na zem do tureckého sedu. Stáhněte svaly pánevního dna, což jsou jednak svěrače. Držte svaly stažené co nejdéle. Představte si, že nutně potřebujete na WC a musíte to vydržet.

Cvičení v těhotenství – břišní svaly Cvičení v těhotenství – břišní svaly

V první části jsme se věnovali cvičení a posilování svalů pánevního dna. Další část, kterou bychom neměli opomenout, jsou břišní svaly. Je třeba ale myslet na to, jaké cviky provádět a jakým způsobem...

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka