facebook
Dobrý večer, je pátek 14.6.2024 a svátek slaví Vít

Tipy a triky pri uzivani zelenych potravin


Ilustrační fotografie

Zelené potraviny jsou v posledních letech velmi oblíbenými doplňky každodenní stravy. Dokáží opravdu mnohé, nejde o žádné placebo, prostě se budete už po pár dnech užívání cítit na těle i na duchu podstatně lépe. Ale nabízí se také kardinální otázka – jak je tedy užívat co možná nejefektivněji?


Vše musí jít postupně

Pokud se chcete vyhnout nevolnostem v počátcích užívání zelených potravin, nepřepískněte to s dávkováním. Doporučená dávka chlorelly se pohybuje mezi pět až deseti tabletkami za den, ideálně ve třech dávkách. Lepší bude začít s jednou nebo dvěma tabletkami a třeba po uplynutí jednoho týdne k nim přidat další. Tělo si prostě musí zvyknout, a totéž platí pro ječmen – nejdřív jedna lžička, později dvě nebo tři. U dětí by měl být tento proces ještě o něco pozvolnější. Naopak lidé s chronickými chorobami (vždy po poradě s lékařem) nebo třeba sportovci mohou klidně zkusit i dvojnásobnou dávku oproti doporučené.

Zelené potraviny byste měli skladovat na tmavém a suchém místě bez přístupu vzduchu. Na rozmíchání nepoužívejte kovovou lžičku (raději plastovou), abyste nesnížili pozitivní efekt zbytečnou oxidací. A v neposlední řadě – klidně zelené potraviny používejte i zevně, udělejte si z chlorelly a vody léčivou pastu na ekzémy nebo vyrážky.





Tuky v potravě? Ne všechny jsou špatné Tuky v potravě? Ne všechny jsou špatné

Téměř každá žena alespoň jednou ve svém životě držela nějakou tu „zaručenou“ dietu. Dříve jsme měli za to, že veškeré tuky jsou špatné a zodpovědné za kila navíc, a proto je nutné je z jídelníčku vyřadit.

Zázračná obnova okolí očí díky polynukleotidům Zázračná obnova okolí očí díky polynukleotidům

Proměňte svůj vzhled a dodejte pleti okolo očí novou energii. Polynukleotidové ošetření posiluje, hydratuje a obnovuje vaši pleť. Navíc má antioxidační účinky.

Naučme se masírovat sami Naučme se masírovat sami

Jednoduchou automasáž zvládnete podle návodu sami doma. Může být velkým pomocníkem po namáhavém dni nebo sportování. Masáže slouží především k uvolnění svalového napětí, stresu či únavě...

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka