facebook
Dobré dopoledne, je úterý 12.12.2017 a svátek slaví Simona

Hra na lupiče


Ilustrační fotografie



Hra pro větší skupinu hráčů.


Potřeby:
míč, plyšák, čepice atd..(jedna věc jako POKLAD)


Postup:
Hráči se rozdělí na dvě stejná družstva. Mezi družstva se položí vybraná věc. Od položené věci se vyznačí první meta na dva kroky směrem k oběma týmům (tzv. záchranné pásmo). O 10m dál od záchranného pásma se vyznačí meta (domeček) každého družstva. Na tuto metu se družstva postaví. Vylosujeme si, které družstvo začne, třeba pomocí kámen-nůžky-papír. Hráči v družstvu se postaví za sebe do řady.


A hra může začít:
Hráč stojící jako první u vylosovaného družstva jde do středu k položené věci a začne předvádět různé cviky (má roli hlídače pokladu). K němu přijde hráč z druhého družstva a musí cviky prvního hráče napodobovat (lupič). Při napodobování se zároveň musí pokusit vzít poklad a odnést ho za vyznačenou první metu, do záchranného pásma. Pokud se to lupiči nepovede a hlídač ho plácne, stává se zajatcem tohoto týmu.


1. Varianta zajatci: vítězí ten tým, který má nejvíce zajatců, zajatci se nesmí zúčastnit dalších kol. Tým vysílá nové hráče. Ti si role prohodí (tým, který vyslal zloděje, nyní vysílá hlídače a naopak).


2. Varianta na body: hráč se vždy vrátí do svého týmu, ale vítězný tým má bod. Tým vysílá nové hráče a ti si role prohodí.


3. Varianta na extra body: hráč se vždy vrátí do svého týmu, ale vítězný tým má bod. Tým vysílá nové hráče, ale ti zůstávají hlídači a zloději, jako na začátku.


Cviky: dřepy, tlaskání rukama na nohy, ruce nahoru, předvádět leh, kočičku, kolíbku…atd. dle fantazie.



Vodní bitva Vodní bitva

Nejprve si všichni naberou do kelímků vodu, rozhodčí stanoví dobu pro vzdálení od nádrže s vodou. Po vypršení této doby se rozpoutá vodní bitva, kdo bude mít úplně mokré triko, vypadává ze hry...

Hra na vojáky Hra na vojáky

Vytvoříme si lístečky s vojenskými hodnostmi. Označíme místo, kam budou odcházet mrtví (jako hřbitov). Vybereme si prostor, ve kterém se bude bitva odehrávat, může to být i v místnosti...

Kdo dřív! Kdo dřív!

Hráče rozdělíme na dvě stejnoměrné skupinky. Vytvoříme půlící dlouhou čáru, na kterou umístíme tyto předměty. Pro hráče vytvoříme na obou stranách metu...

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka