facebook
Dobré ráno, je středa 6.7.2022 a svátek slaví Státní svátek - Mistr Jan Hus

Jak nepřibrat o Vánocích


Ilustrační fotografie


Je známé, že Vánoce by měly být svátkem klidu a pohody. Často to však bývá obdobím plném zmatků stresů a hlavně jídla. Spousta lidem ke konci roku v supermarketech překypují košíky s haldou jídla a alkoholem, které se o Vánocích opravdu sní a vypije, což znamená, že následky v podobě nedopnutých džín na sebe nenechají dlouho čekat. Většina z nás poté řeší problém s kily navíc a hned po novém roce upalují do posiloven. Jak tedy předejít zbytečnému svátečnímu přejídání a černému svědomí?

Příjem x výdej

Každý chce během Vánoc ochutnat nějaké to cukroví a na Štědrý večer připravit salát s kaprem. To nemusí být nic hrozného, pokud se člověk během roku stravuje rozumně a pravidelně. Jestli máte i přesto, že jste dodržovali během roku správný režim černé svědomí z nějakého toho vanilkového rohlíčku, nabízí se jednoduchá varianta. Kdykoliv budete moct, vyražte si s rodinou na svižnější procházku. Ta Vás nejen osvěží, ale zároveň rozhýbe tělo, které nebude mít tendenci si každé sousto ukládat. Pokud se během roku spíše odbýváte, přes svátky raději konzumujte střídměji.

Obelstěte mlsnou

Aby byly vaše chuťové buňky uspokojeny a aby jste vy nepřibrali, naplánujte si ochutnání jednoho kusu od každého druhu cukroví. Tak nebudete mít pocit, že jste se o něco ošidili. Dále se snažte nemít mísu s cukrovím či jinými pochutinami typu vánočka nebo štola tolik na očích. Cukroví můžete dát na talíř například ráno na snídani pro rodinu a když se sní, nedoplňujte jej. Zbytečně by vás to lákalo. Když bude mít někdo z rodiny chuť, tak si pro něj zajde do kredence. Pamatujte na to, že cukroví nenapáchá takové škody, když ho mlsáte spíše po ránu.

Svátky a dost

Pokud se rozhodnete jídlo na svátky neřešit, za nedodržování svého běžného režimu za 2 dny 5 kilo opravdu nenaberete. Myslete však na to, že by to měly být jen 2 dny a dost. Pokud se budete takto stravovat až do Silvestra, kila navíc jsou zaručená. Užívejte si tedy Vánoc se vším všudy, ale opravdu jen přes svátky a poté najeďte zpět do svého režimu.





Chcete mít svou váhu pod kontrolou? Pořiďte si osobní váhu Soehnle

Rádi byste sledovala svou váhu a měla ji pod kontrolou? Ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo si udržet svá současná kila, není nic jednoduššího, než si k tomuto účelu pořídit chytrou...

Tuky v potravě? Ne všechny jsou špatné Tuky v potravě? Ne všechny jsou špatné

Téměř každá žena alespoň jednou ve svém životě držela nějakou tu „zaručenou“ dietu. Dříve jsme měli za to, že veškeré tuky jsou špatné a zodpovědné za kila navíc, a proto je nutné je z jídelníčku vyřadit.

Naučme se masírovat sami Naučme se masírovat sami

Jednoduchou automasáž zvládnete podle návodu sami doma. Může být velkým pomocníkem po namáhavém dni nebo sportování. Masáže slouží především k uvolnění svalového napětí, stresu či únavě...

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka