facebook
Dobré ráno, je pátek 29.3.2024 a svátek slaví Arnošt

Hra na vojáky


Ilustrační fotografie


Potřeby:
tužka, papír


Postup:
Vytvoříme si lístečky s vojenskými hodnostmi. Označíme místo, kam budou odcházet mrtví (jako hřbitov). Vybereme si prostor, ve kterém se bude bitva odehrávat, může to být i v místnosti.

maršál (nejvyšší hodnost) - zabít ho může bomba, špion, pokud se setkají dva maršálové, vítězí ten, který druhého oslovil dřív.
kapitán - zabít ho může maršál, bomba, špion, pokud se setkají dva kapitáni, vítězí ten, který druhého oslovil dřív.
minér - zabít ho může maršál, kapitán, špion pokud se setkají dva minéři, vítězí ten, co druhého oslovil dřív.
pěšák - zabít ho může maršál, kapitán, špion, bomba, pokud se setkají dva pěšáci, vítězí ten, co druhého oslovil dřív.
špion – zabít ho může bomba, pokud se setkají dva špioni, vítězí ten, co druhého oslovil dřív.
bomba (mina) - zabije každého, mimo Minéra. Každopádně vždycky při setkání zemře.

Vytvořte si družstva, může jich být i víc. V každém družstvu musí být ale stejný počet hráčů. V každém družstvu musí vždy být pouze jeden maršál, ostatní musí být alespoň jednou. Potom je na každém týmu, kolikrát si jakou hodnost zvolí. Doporučujeme pro první hru vypsat na lístečky s hodností všechny osoby, které může daná hodnost zabít. Tato hra by se měla hrát v utajení, hráči by na sebe neměli hodnosti vyzrazovat.


A hra může začít:
Hráči se navzájem dohání nebo hledají, pokud někdo někoho plácne, navzájem si ukáží lístečky, tak aby to ostatní neviděli. Mrtví odchází a přeživší opět pokračují ve hře. Pokud v týmu zemře maršál, zavolá na svůj tým, že je konec. Hráči z tohoto týmu opouští bitevní pole. Pokud však mají v tomto momentu rozehranou osobní bitvu, tak ji dodělají. Pokud hráč zemře, odchází na hřbitov.





Vodní bitva Vodní bitva

Nejprve si všichni naberou do kelímků vodu, rozhodčí stanoví dobu pro vzdálení od nádrže s vodou. Po vypršení této doby se rozpoutá vodní bitva, kdo bude mít úplně mokré triko, vypadává ze hry...

Kdo dřív! Kdo dřív!

Hráče rozdělíme na dvě stejnoměrné skupinky. Vytvoříme půlící dlouhou čáru, na kterou umístíme tyto předměty. Pro hráče vytvoříme na obou stranách metu...

Zákon džungle Zákon džungle

Vyznačíme si metu (doupě tygrů), kam budou tygři odvádět chycené antilopy. Větší skupinu dětí rozdělíme na dvě stejné skupiny...

Podělte se o své názory na tento článek.
zalozka